Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».
Строки та умови повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!
Товари належної якості
До товарів належної якості відносяться усі товари:
- які не були в використанні;
- у котрих збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка;
- у яких маються документи, видані разом з товаром.
Як повернути товар
Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі “контакти”:
- +380 (63)-508-708-0
- +380 (68)-508-708-0
Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
Хто має платити за повернення товару
В даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних з вартістю послуг з доставки товару. А саме – виїзд кур’єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з повернення сплачується покупцем.
Термін повернення грошей
Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити, з яких здійснювалася оплата.
Що треба зробити для обміну товару
Щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі “контакти”:
- +380 (63)-508-708-0
- +380 (68)-508-708-0
Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних з вартістю послуг з доставки товару. А саме – виїзд кур’єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість повернення сплачується покупцем.
Термін відправки товару для обміну
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар.
При отриманні виявлено брак або пошкодження товару
Якщо при отриманні товару виявлений бій / брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару у присутності представника транспортної служби. І повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
Повернення або обмін пошкодженого товару
У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості. У разі, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.